Polska blogosfera

Z ciekawości chciałem się przekonać co najchętniej czytają i piszą użytkownicy polskiego WordPressa. Spojrzałem, przeraziłem się, a zarazem wiele zrozumiałem.

Wpisem dnia jest post pt. Ujawniamy kulisy III RP – powiało Kaczyńskim.

Najpopularniejszymi blogami (w kolejności) są:

  1. Królowa Pokoju – blog katolicki
  2. Monitorpolski – blog fanów teorii spiskowych
  3. Transformacja 2012Przebudzenie z iluzji dwoistości jest prawdziwe i nieodwracalne. Znajdziesz tu ważne informacje o nadchodzących zmianach i jak się do nich przygotować – jak pisze autorka.
  4. FromLive.pl – fotoblog z cytatami.

Jeśli głównymi tematami dnia są religia,teorie spiskowe i media to przestaje mnie dziwić, że brakuje czasu na poważne tematy dotyczące każdego obywatela. Przestaje mnie też dziwić fanatyzm religijny i poziom odmóżdżenia sporej części społeczeństwa.

Pozostaje mieć nadzieję, że jest to etap przejściowy i już niedługo zaczniemy pisać o tematach ważnych dla całego Narodu tj. rynek pracy, poziom życia, emerytury, szkolnictwo czy służba zdrowia.

2 thoughts on “Polska blogosfera

Skomentuj

