Żartowniś Kaczyński

W gazecie „Fakt” przeczytałem taki oto żart:

W restauracji Jarosław Kaczyński rozmawia ściszonym głosem z posłem Błaszczakiem i teatralnym szeptem informuje:

– Mariusz, postanowiłem wywalić z PiS wszystkich europosłów i jedną blondynkę.

Na co z sąsiedniego stolika dobiega zaniepokojony głos:

– Ależ panie prezesie, dlaczego blondynkę?

Na to prezes PiS odpowiada:

– Widzisz, Mariusz, mówiłem ci, że tymi z europarlamentu nikt się nie przejmie.

Cóż powiedzieć. Wizja ZJN-u coraz bliżej.

2 thoughts on “Żartowniś Kaczyński

  1. Myślę, że jest to jeden z wspaniałych artykułów jakie spotkałam.
    Jestem ujęta, że mogłam go przeczytać. Proszę o więcej:
    ).

Skomentuj

