Szymon a maltretowanie dzieci

O sprawie dowiedziałem się stąd:
Nie mijajmy Szymona…

Dzieci bitych i maltretowanych jest mnóstwo. Ważne jest, by Państwo reagowało na to odpowiednio z tzw. urzędu. Mam odnośnie tego drobne wątpliwości.Jednak, dzięki potędze internetu, akcja spotkała się z szybkim i zdecydowanym odzewem poprzez petycję do Rzecznika Praw Dziecka (można ją znaleźć tutaj).

Odpowiedź pana Michalaka była błyskawiczna.

Mam tylko nadzieje, że prokuratura w porozumieniu z rzecznikiem i administracją lokalną szybko i skutecznie rozwiąże powyższy problem oraz że takie działania nie będą sporadyczne, a systematyczne.

 

7 thoughts on “Szymon a maltretowanie dzieci

  1. Popiołek, denerwuje mnie jak piszesz posta i nie cytujesz istotnej kwestii! może tak zamieściłbyś cytowany tekst a potem dopiero link, bo mi osobiście nie chce się klikać w kolejne strony by całkowicie „zrozumieć” posta 🙂 może tak troszkę więcej „treści” 🙂 :*

Skomentuj

