Porządki

Pan Popiołek jest typowym przedstawicielem swojego gatunku. Kiedy wejdzie się do jego mieszkania,  wszędzie roztacza się „porządek” 🙂
W pewien piątkowy wieczór Państwo Kornik & Popiołek wrócili z zakupów. Ona zaczęła rozpakowywać rzeczy, chowała to do szafki, to do lodówki. Jednak miejsca na półce było mało, gdyż zajmowało je 3 puste butelki po wodzie mineralnej. Pani Kornik zapytała: „gdzie mam dać te butelki?” ” pod zlewem jest miejsce”. Pani Kornik otworzyła szafkę i wyjechało z niej 5 innych butelek a wewnątrz znajdowało się jeszcze 30 innych !!! Prze-kornikiem wstrząsnęło! Wpadła w furię i wyrzuciła pozostałe na kuchnię. Zaczęła je zgniatać i wyrzucać do worka. Pan Popiołek również się wkurzył, gdyż twierdził że jego ładniejsza połówka ruszyła butelki, które on tak uparcie zbierał, a wszystko to w celach ekologicznych (czekał na kontener na plastikowe odpady, których niestety w Krakowie brak).
Pani Prze-kornik pozbierała owe butelki, wrzuciła do worka, a ten stoi w mieszkaniu do dnia dzisiejszego 😛

P.S. Panie popiołek, przepraszam że jestem typową babą która czepia się bałaganu 😀

Kobiety, nauczmy się żyć z przedmiotami codziennego użytku dopóki się o nie nie zabijemy. Faceci są niereformowalni 🙂 ! ! !

3 thoughts on “Porządki

  1. Znalazłam:)Rozśmieszam Go:P np. ma zwyczaj zapominania o wyrzucaniu tekturki, jak się papier skończy. I siedzi sobie taka tekturka w łazience i czeka, aż ją ktoś wyrzuci.Jak się drugi papier skończył, zostawiłam, dorobiłam włoski z waty, łapki zrobiłam z zapałek, dorysowałam twarz i podpisałam: „Nemi & Mr.T” 😀

  2. O widzisz Nemi. Złe podejście. Złością nic nie osiągniesz facet się tylko jeszcze bardziej zatnie. „Prośbą” połączoną z groźbą – też nic z tego. Szukajcie, a znajdziecie drogę do cnoty…

  3. Korniczku zgadzam się z Tobą: faceci są kompletnie niereformowalni! Mr.T też ma takie przyzwyczajenia od których dostawałam białej gorączki. Złościłam się, prosiłam…wreszcie olałam. Czasem nie ma innej rady :/

Skomentuj

