Oryginalne opakowanie…”plus”

Po lekturze Oryginalne opakowanie… pan Popiołek śmie (tak tak odważył się wbrew wszystkim ostrzeżeniom i znakom na niebie i ziemi) sprostować nieco wypowiedź panny K.. Akcja nie obejmowała jedynie podania wody z nieznanego źródła. Żeby tego było mało, dywersję poszerzono o podawanie resztek ze stołu, a także… nie wiem czy panu Popiołkowi to przed gardło przejdzie, czy też ością stanie (w związku ze spożywanym wtedy jadłem i napitkiem), jednak obowiązek … Kornik raczyła Popiołka „delikatnymi” kuksańcami w obolałe miejsca i stłuczenia, których nabawił się wskutek wielokrotnych szczepień i dzięki śliskim schodom. Po delikatnym przypomnieniu, że rzeczone miejsca bolą nastąpiła kolejna seria kuksańców, które po pomrukach bólu delikwenta zostały tak oto skwitowane:

Zapomniałam – rzekł Korniczek.

Cóż Kobiety…

Oryginalne opakowanie „plus”

Po lekturze … Kornika pan Popiołek śmie (tak tak odważył się wbrew wszystkim ostrzeżeniom i znakom na niebie i ziemi) sprostować nieco wypowiedź panny K.. Akcja nie obejmowała jedynie podania wody z nieznanego źródła. Żeby tego było mało, dywersję poszerzono o podawanie resztek ze stołu, a także… nie wiem czy panu Popiołkowi to przed gardło przejdzie, czy też ością stanie (w związku ze spożywanym wtedy jadłem i napitkiem), jednak obowiązek ….. Kornik raczyła Popiołka „delikatnymi” kuksańcami w obolałe miejsca i stłuczenia, których nabawił się wskutek wielokrotnych szczepień i śliskim schodom. Po delikatnym przypomnieniu, że rzeczone miejsca bolą nastąpiła kolejna seria kuksańców, które po pomrukach bólu delikwenta zostały tak oto skwitowane:

– Zapomniałam – rzekł Korniczek

2 thoughts on “Oryginalne opakowanie…”plus”

  1. ah, jak Ty mnie znasz;) wiesz przecież że zrobiłam to przypadkiem.. nie pozwoliłabym sobie na to aby mój mężczyzna cierpiał, a już na pewno nie zadałabym mu bólu. co to to nie!!

Skomentuj

