Podziękowanie dla byłego rządu, czyli ile dobrego ze złego

Idąc dzisiaj do pracy coś mnie tknęło. Zacząłem się zastanawiać czemu zacząłem pisać o polityce i rzeczach, które są dla mnie ważne – de facto o tym tylko piszę na blogu. I doszedłem do wniosku, że jest to niezamierzona „zasługa” poprzedniego rządu. Takiej impertynencji, braku taktu i chamstwa w takim nagromadzeniu to w życiu nie widziałem. Każdy ma swój próg bólu. Rządy PIS, LPR-u i Samoobrony go przełamały. Widząc co się aktualnie dzieje, dochodzę do wniosku, że nie tylko u mnie został  on przekazany. Pokazały to ostatnie wybory. Większość znanych mi osób głosowała przeciwko czemuś, a nie za czymś. Czyli, „jeśli już gorzej być nie może…”. Za to właśnie dziękuję (paradoksalnie) uczestnikom poprzedniego rządu.

dodajdo.com

Skomentuj

