Pan prezydent się myli

Właśnie trafiłem na ciekawy wpis. Ponieważ już wcześniej się na ten temat wypowiedziałem, więc tylko uzupełnie.

Na dziś jest już ponad 5000 osób, które swoimi podpisami potwierdziły moje zdanie: że (…) wręcz popierają ideę braku jakichkolwiek symboli religijnych w szkołach, przedszkolach i innych instytucjach publicznych. To cytat z listu, który można wysyłać pocztą elektroniczną na adres pana prezydenta. Już go podpisałem i wysłałem.

Adres strony internetowej za pomocą której list ten można wysyłać:

http://pansiemyli.racjonalista.pl/index.php

dodajdo.com

One thought on “Pan prezydent się myli

  1. Pingback: Klasa dla krzyża « Bediqus' Blog

Skomentuj

