Kobieta o kobietach

Translate to ENGLISH

Poniżej załączam wycinek z ciekawej dyskusji z moją znajomą. Treść mówi sama za siebie dlatego powstrzymam się od komentarza

Ja:
myśląca kobieta…wow….wybryk natury

Znajoma: szczerze?
Ja: zawsze
Znajoma: dzięki 😀 To był komplement.
Ja: wiesz co tym stwierdzeniem potwierdziłaś?
Znajoma: swoją próżność i kilka innych rzeczy?
Ja: nie..smutną prawdziwość mojego stwierdzenia, że kobieta myśląca to wyjątkowe zjawisko
Znajoma: tak zakręciłeś, że nie wiem czy mam się cieszyć czy wręcz odwrotnie
Ja:
1. cieszyć się, że jesteś myślącą kobietą
2. smucić się, że większość kobiet nie łapie się pod pkt 1
Znajoma:
1. geny, plus wychowanie
2. większość na własne życzenie

Możesz go pobrać jako PDF.

dodajdo.com

One thought on “Kobieta o kobietach

  1. … dokleję się do 2 punktu wypowiedzi Znajomej i… troszku zmodyfikuję…
    … większość na życzenie partnera… wiesz – różnica mózgu… ;-)… czytając poprzednią notę powiedziałabym raczej, że niewielu jest facetów, którym nie trzeba się podkładać, przyklaskiwać, włazić w dupę, no… którzy najzwyczajniej myślą i doceniają swą drugą połowę…
    … a może powinieneś sobie zrobić teścik z kniżki „Płeć mózgu” (A. Moir & D. Jessel’a)… może postrzegasz świat jak baba i dlatego dostrzegasz walory niektórych z nich… choć… po prawdzie – wolałabym, żeby to były geny + wychowanie… skoro Ty się łapiesz, to i ja mam jakieś szanse…

Skomentuj

